Monday, 9 April 2012

waa...on the way bErpindah ke Umah hAk milik KEraJaAn MalaysiA....hehe...

yeahhh..salam semua... cik meow2 skang nih dalam prOses berpindah dr biLik SeWa kepada umah sewa KERAJAAn atau name saintifiknyer KUARTERS.... yeaahhh... setelah berjanggut,bermisai berbulu,berjerawat menunggu..akhirnya tibalah giliran cik meow2 untuk dapatkan kediaman yang dimilikki oleh paK naJib..ermm... hehe... lebey kurang la kan.... sbb BPH tu kan under Jabatan Perdana Menteri....hehe...

Hari jumaat dah pegi ambik surat tawaran... harini dah settlekan pendaftaran untuk api dan air.... tapi kurang bnasib baik skit harini..my big boss bercuti..so...tangguhlah sehari untuk ambil kunci rumah...rase macam x sabar nak tengok umah sendiri.... heheh....walaupun umah ni bukan umah cik meow2..tapi sekurang-kurangnya cik meow2 xyah la berpikir nk pindah ke mane pasnih kannn.... hoooreEeeeyyyy!!!...alhamdulillah.... sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah dan Maha Mengasihani....

x sabarnye nk membersihkan umah...nak ajak mak cik meow2 datang.... hmm...sabar jer la kan... gaji 25hb..lame lg tu....hmm.... alhamdulillah..semOga semuanya elok2 saje..... insyaAllah.... :) peace yawww.... wassalam....

1 comment:

sheena said...

Hi, cool post. I have been thinking about this topic,so thanks for sharing. I will probably be subscribing to your blog. Keep up great writing!!!
1969 Lincoln Mark Series AC Compressor