Monday 16 May 2011

Kasih YanG sUcI....

Alamak...cer try bace tajuk enTry...Kasih Yang CuSi Suci ...huhu....

ok2...aku cume nk share ngan korang sal citer slot akasia kt tv3 yg berjaye menarik minat aku utk tgk...aku ase kn kebanyakkan slot akasia kt tv3 nih mmg best2 kot...start adamaya aku dh suke....smpai la ke citer nazril tu...ape tah tajuk nyer....dan skrg Nora  Elena...cerita yg diadaptasikan daripada novel yg bertajuk Kasih Yang Suci... huhu....bagi aku bace sinopsis je dh bley tahu jln cerita nyer cane kn....haha...

dan....bg aku..biler sinopsisnye dh best mesti kite nk taw jln ceritanye kan...
ha...tu sbbnye aku lyn la cerita nora elena ni kat tb 3...tp tetibe rase cam sedih plak biler taw sinopsis nye yg sbnarnyer seth tan tu yg rogol nora elena 10thn dulu....huh...kalo la aku yg jd nora ...aku pn buntu..x taw nk watpe...sbb dier kawin dgn lelaki yg rogol dier dulu...oohhh... noooooo....dh nk ade anak plak tu...ank perogol dier gak.....

Nora Elena akhirnya reda menerima Seth. Dia tidak akan menoleh lagi
kerana lelaki itulah syurganya di akhirat nanti..... then lepas dh taw sinopsis citer ni x tgk pn xpe dh...sbb dh taw citernye cane kan...bley lah wat keje len...tido ke....jln2 ke...dating ke...kalo terlepas episod kt tb leh la download kt www.4shared.com 

sekian.....

No comments: