Monday 16 May 2011

..Tucin-tucin Tiut Berjalan ke Putrajaya...EdiSi Per-1..MiOw...MiEOw...

..ngeh3...akhirnye buat pertama kalinya aku gi Putrajaya nek ERL..dulu aku pung x taw natang ape la ERL ni kan..haRge Tiket nak Nek natang ERL ni RM 9.50 per/person utk sekali PjaLanan....mahai x mahai x???

 Cenggini citernyer...MeMule mmg x de plan Pung nak Pi Putrajaya tibe2 je tjadi semua ini...ni de la aku letakkan gbr mase otw ke sane...time mase nak pi..dh time pastu mase plak lagi...(pang!!) kami berkumpui la kt kl sentral...aku smpai sane dlm kui 9.35 la...lebey krg la yer...lupe dh..lame nye cite...baru nak kabor kt kome ye.....

Inilah ketuanye rombonGan

Maka...dlm train adelah seekor kumbang pakistan yg memakai bju PiLot duduk Di sEbelah Tmpat duduk Kami...hihi...dier Hi...kt kak MieZa @ Ketua Rombongan...dan membuatkan Kak Sheei selaku Penolong Ketua RoMbongan secara otomatikNya menukar Posisi Tempat duduk yg pd mulenya duk Sebelah aku tetiBer je duk SebeLah Kak mieza....hehee.....(paham2 sudeyy.......)kalo dok sebelah aku..teleng la Paler nk Pndng Mamat PakisTan itu....

Ini Kak Sheii Penolong Ketua Rombongan..      





Ce tengok gamBor sebelah ni...kak sheei duk sebelah aku Kan..>>>>????..hehehehe....make bermulala adegan pandang memandang antare mereke.....aku x campur arrr....hihihihi...




....setelah 30minit Berade dlm ERL dan dgn Rasa Berat Hatinye Ingin TinggAlkan Kumbang PAkisTan yg DIpujA Kak Sheei..kami pun melangKah la keLuar ke Putrajaya SEntral.....kalo x Mau Kuar MMg smpai LCCT La GamaknyEE.....bek TURUN....
Tucin Di KuarTers kak Mieza...

<<<< Gmbr disebelah Kiri andE Menunjukkan KAMI Telah la smpei ke Rumah KAK MieZa dlm mase kurang Dr Setengah JAm dgn Menaiki TEKsi dr Putrajaya yg berharge RM8.....Siap PakciK Teksi tu Tanye NamE Kak Mieza lg tu...cam Nk Ngurat laarrr.....



tgn tomei kak ...........??



Ce Teke TangaN TuCIn Mane Yg ToMeei@TiuT ni...Ce teke...ce teke...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Kalo tePat JawaPan AnDE sayE Bg 5sEn ..(..laku lg ke 5sen..)..??kalo x pat teKe mmg ande ni JuLinG arrr....hahahahahaha...... :p


Gambr Ini Di "catch" di FOODCOUrT ALAmANdA.... kami kelaparan waktu itu....kerane JAm MenujukkaN dh Pukui 12tengahari.....aku lah tok DALANgnye Yg Ngajak MEREKE ke ALAMAndA....hikhikhik.....
huh..ekSpreSI mukEr KEKEnyaGan....


SeSedap rase La...MAM nasik Putih berlaukkan lauk PADANG KegeMaran KAK MIeza yg hnye Berlaukkan sup dan KentanG...kateNye SEdap MAM cenggiTU....yelah KAk....jnji kak BahgiE ngan Nasik tu....




Huh....cam PanJang La PuLok entry aku ni.....mcm lah de org yg nk baCer Kan...kah kah...kah....seterusnya Akan Ku sambung Tidak Lama LAgi.....tunggu di EPISOD seterUsnya.....
                                                                                                                 ~~to be continued~~


3 comments:

mOon EyEzS said...

x ajak aku pOng! sila la buang wOrd verification yg bebal 2...

tucintiut said...

telah dibuang WoRd Verification tu....

mOon EyEzS said...

telah tag hang untuk cOntest...sila la jOin...glemer sket...

http://tentangboolan.blogspot.com/2011/05/2nd-ga-potretkan-aku.html